środa, 14 maja 2014

Piękne uroczystości

Witajcie :)

Zaparzcie sobie kawę / herbatę bo będzie dzisiaj dłuuugo i mam nadzieję ciekawie.

Pamiętacie że w I Kropce możecie zamówić sobie personalne napisy, według Waszego upodobania?
Ja tak zrobiłam kolejny raz i muszę Wam powiedzieć że jestem mega zadowolona.
Marta - dziękuję :)

No, ale przejdźmy do oglądania.
Bo konkrety, czyli lista sklepowa będzie tym razem na końcu posta.

* Komplet z okazji Rubinowych Godów - kartka w pudełku

* Komplet z okazji Chrztu Świętego - kartka w pudełku


* Pamiątka Chrztu Świętego - box


* Karteczka urodzinowa 




Dobrnęliście do końca?
Jak tak to zerknijcie jeszcze na listę zakupową :)


W dzisiejszym poście udział wzięły:
*  papiery - różowe PasteLove, czerwone Śnieżne Dni
* napisy personalne
* ramka z kolekcji PasteLove
* Para Młoda - ja poprosiłam Martę o personalizację
* Ptaszki - dekory
* klęczący Aniołek 
* świeca
* małe motylki
* cyfry

                                                        Pozdrawiam Was ciepło 



1 komentarz:

  1. Piękne są te spersonalizowane tekturki! Karteczki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń