poniedziałek, 9 marca 2015

Simple cards inspiration by Katka

Hi,Witajcie

Today I going to share with you some simple cards. Sometimes you need to make some quick cards and this can be inspiration for you.
Dzisiaj przychodzę do Was pokazać kilka prostych kartek. Czasem potrzebujecie zrobić szybkie proste kartki, i to jest inspiracja właśnie dla Was

At first card I used great chipboard with couple at bicycle - Para mloda na rowerze. And than just easy paper wreath, some resin roses, butterfly and self adhesive gems, easy satin bow. 
Na pierwszej użyłam świetnych tekturek z młodą parą na rowerze. I teraz użyłam prosty wieniec papierowy, żywiczne kwiatki, motylki,samoprzylepne perełki oraz satynową kokardkę




Here is really amazing chipboard - Zakochani w sercu and around are flowers from paper which I cut out from Galeria Papieru paper set - Kolorova Laka. At background I stamped some text and butterflies and filigree. I add some dots from Ranger - enamel accent.

Tutaj jest niesamowita tekturka - Zakochami w sercu a a na około papierowe kwiaty, które wycięłam z zestawu papierów z Galerii Papieru - Kolorowa Łąka.  Ostemplowałam w niektórych miejscach tekstem oraz motylkami. Dodałam także emaliowane akcenty Rangerem





These cards were made with - dzieciece - mix - srednie. Cards are so easy that they need no words. 
Na tej kartce użyłam dziecięcego miksu. Kartka jest naprawdę prosta i nie potrzebuje napisów. 




And here is unusual use of easter birds, I made card for newborn baby with birds - Wielkanoc - budka w kwiatach - I used only birds from this set. Wreath is made with Silhouette Cameo cutting machine.

I tu jest niezwykłe wykorzystanie wielkanocnych ptaków, zrobiłam kartkę dla noworodka z Wielkanoc - budka w kwiatach. Tutaj tylko ptaki z tego zestawu. Wieniec wykonany jest z Silhouette Cameo - maszyna do cięcia





Have a nice day, Miłego dnia
Katka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz