poniedziałek, 4 maja 2015

Romantic card by Katka + video tutorial

Hi, 

Today I have for you video tutorial. I will show you step by step how to make this romantic card.  You will see, that it is very easy. I used chipboards from collection La Belle Parisienne - elegancka dama w dlugiej sukni.

Dziś mam dla Was wideo tutorial. Chciałam Wam pokazać krok po kroku jak można zrobić romantyczną kartkę. Zobaczycie, że jest to bardzo łatwe. Użyłam tekturek z kolekcji La Belle Parisienne 



I painted chipboard with Gesso and acrylic paint. I added some liquid pearls. For background I used butterflies from Prima Marketing and Izink acrylic ink (Aladine). Flowers are from floristic shop, they are plastic, I cut them from flower bouquet.

Pomalowałam tekturki gesem i akrylową farbą. Dodałam także perełki w płynie. Na tło użyłam  motyli Primy oraz Izink akrylowy. Kwiatki pochodzą z florystycznego sklepu, są plastikowe. Ucięłam je z bukietu. 

video is here, wideo jest tutaj 
Polish version



English version






Here are some details of card.
Tutaj kilka detali kartki








Thank you for watching, dziękuję za uwagę
Katka

4 komentarze:

  1. Filmik jest super....:) mam pytanko 3 minuta to jest preparat aby puder wszędzie nie przywierał ??????Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to jest tento - http://www.simonsaysstamp.com/product.aspx?id=53175 :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesująca karteczka.

    Zapraszam serdecznie na bloga i CANDY: www.nozyczkirudej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń