piątek, 4 września 2015

wedding album

Hello to all!
 It's Marina here today and I bring to you my new wedding album. I used very active paper from Carta Bella, so don't need to use a lot of embellishments - only fussy cutted details from papers and chipboard that fit perfectly.
Cześć wszystkim !!! 
Z tej strony Marina, dziś mam dla Was do pokazania mój nowy ślubny album. Użyłam w nim bardzo żywych papierów, więc nie potrzebowałam wielu dodatkó - jedynie wybrane detale z papierów oraz tekturki, które pasują tutaj idealnie. 





 and some details/ trochę detali







 

And a tag that is a compliment from me to my client
I tak, który jest moim dodatkiem dla klienta. 

Video with this album you can find on my Instagram (@by_marina_gridasova), and more photos on my blog.
Wideo z tym album znajdziecie na moim Instagramie(@by_marina_gridasova) oraz więcej zdjęć na moim blogu. 

Hope my works inspire you to make something beautiful with I-Kropka chipboards!
Mam nadzieję, że moja praca Was zainspirowała do stworzenia czegoś pięknego z tekturkami I KROPKA

Here are the chippies I've used /  Tekturki których użyłam
Serca - serduszka małe - 80 sztuk 
Serca - serduszka średnie - 30 sztuk 
Retro - klisza foto taśma - małe 2 szt.   
Wielkanoc - gałązki - 10 szt.
Zwierzęta - motyle ćmy - 20 sztuk 
Zwierzęta - motyle duże - 12 sztuk
Mandallo - serce 
W Sylkowym Ogródku - róże - duża i dwa pąki 
Zwierzęta - Ptaszki w klatce - 2szt. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz