środa, 4 listopada 2015

Quite a big Christmas set from Dżoaśka ;)

Hello!
Do you remember that we've just started with a new challenge? 
When I started to create my inspiration I was scared that i wouldn't manage to do it, a new form was terrifying me so much :D
But when I started, I couldn't stop anymore ;)
That's why I made another winter birdhouse, here it is. It's being accompanied by two envelope cards perfect for christmas gifts and by three pendants which can become gift notes :D

Hej!
Pamiętacie, że niedawno ruszyliśmy z nowym wyzwaniem??
Kiedy zaczęłam tworzyć moją inspirację byłam przerażona, że sobie z nią nie poradzę. Nowa forma to było dla mnie coś strasznego:d
Ale ale... jak już zaczęłam, to nie mogłam przestać :)
Dlatego też zmontowałam następną zimową budkę, oto i ona... w towarzystwie dwóch kopertówek idealnych na prezent pieniężny lub bon od Świętego Mikołaja  oraz trzech zawieszek, które mogą posłużyć jako bileciki do prezentów ;0















In the shop you'll find:
    

     

Have an amazing day!
Dżoaśka


1 komentarz: