czwartek, 4 lutego 2016

Walentynkowo u Scrapping Goat/ Valentine's mood at Scrapping Goat

Witam wszystkich:) Hello everyone!

Nadczedł czas na nową inspirację Scrapping Goat
The time has come welcome to my new inspiration!



Użyłam wnętrza z tego zestawu ramek (zostało jeszcze duuużo do wykorzystania)
I used one of these frames

"be my Valentine" to zamówiony w sklepie napis. Pamiętajcie, że w Ikropka zawsze możecie zamówić sobie napis, którego potrzebujecie!
"be my Valentine" can be ordered on Ikropka's page- remember, you can order whatever you wish


Pozostając w klimacie walentynkowym, przygotowałam album romantyczny, a jednak niezbyt przesłodzony.
Zobaczcie!

Beeing in valentine's mood, I created a romantic album, however not too sweet:) See yourselves!







Użyłam tego największego napisu "kocham"
I used this "love"


Wreszcie wywołałam świąteczne zdjęcia! oprócz albumu udało mi się zrobić także LO
oto moja Babcia i jej wnusie:)
Eventually I have the Christmas pictures at home! Together with an album, I managed to prepare a LO. Here is my grandma and her Granddaughters!


i kilka szczegółów/some close ups









Ta piekna ramka z Ikropki, oczywiście/ this cute frame comes from Ikropka of course
Użyłam także gwiazdek/ I used also these stars


Pozdrawiam Was ciepło
Warm Greetings










5 komentarzy:

  1. Podoba mi się pierwszy z projektów kartki walentynkowej. Gratuluje pomysłów :)
    i czekam na kolejne inspirujące wpisy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za te miłe słowa. Kartka była nagrodą niespodzianką w konkursie na Fp Scrapping Goat. Zapraszam do kolejnej zabawy już niebawem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekł mnie album ♡
    Z resztą! Wszystko piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne kartki walentynkowe! I ten album dla Babci...super pomysl😊

    OdpowiedzUsuń