poniedziałek, 16 stycznia 2017

Album na zimowe wspomnienia/ Album for winter memories by Scrapping Goat

Cześć:)
Nareszcie zimowo:)
Za chwilę wiosna, będziemy mieć co wspominać i gdzie zaglądać jak zniknie śnieg:)
taki oto zimowy album stworzyłam:)
Zobaczcie!

Hello:)
before the spring arrives, I wanted to create something for the winter memories we have:) 
have a look!







Jestem ciągle niezadowolona z moich zdjęć, 
wydaje mi się, że moje prace wyglądają lepiej w rzeczywistości.
Powyżej zdjęcia zrobione przez męża, a 
poniżej jeszcze inne zdjęcia w innej scenerii wykonane przeze mnie. 
Co Wy myślicie, takie "techniczne" lepsze czy nastrojowe ze scenografią ale i z cieniami?

I'm never happy with the pictures I make, 
I have the impression that my works look better in reality than on the pictures.
Above- pictures by my husband,
belowe the ones I made with all the scenography but also with shadows...
What do you think, which ones are better?

















I used/ Użyłam rameczki na okładce, a w środku kółeczka, rameczki polaroid  







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz