czwartek, 9 lutego 2017

projects by Marina Gridasova

Hello crafty ladies! Marina here with you and several of my works for I-Kropka )))))
The first one is a pre-made photoalbum. I change the cover and embellish it with different chipboards



Witajcie kraftujące koleżanki! Tutaj Marina z kilkoma pracami dla I-Kropki ))))
Pierwsza to ozdabiana baza albumu na zdjęcia. Zmieniłam okładkę i ozdobiłam różnymi tekturkami.
 

several details:



Kilka szczegółów:
 


the second one is a winter layout. I totally adore this photo and decided to make something simple but pretty and with the main focus on the photo.



Druga praca to zimowy layout. Absolutnie uwielbiam to zdjęcie więc zdecydowałam się zrobić coś prostego i ładnego, gdzie głównie skupiam się na zdjęciu.
 

close-ups:



Zbliżenia:
 







And the last project for today is a mini album. I used kraft enveopes for the base and of course lots of different chippies, winter-themed in most cases.



Mój ostatni projekt na dziś to mini album. Użyłam kopert kratowych jako bazy i oczywiście mnóstwa różnych tekturek, w większości związanych z zimą.
 

details:




Szczegóły:











 the full list of the used chipboards:

Pełna lista wykorzystanych tekturek:

Have a great day! :-)


Miłego dnia! :-)
 

2 komentarze: