niedziela, 24 września 2017

Coś dla dziewczynek od Crafty by AgnieszkaBe | Something for Little Girls from Crafty by AgnieszkaBe

Jakimś dziwnym trafem wszystko co powstaje u mnie ostatnio na biurku jest w kolorze różowym. Począwszy od tych delikatnych pudrowo-różowych zaproszeń do bycia chrzestnym/chrzestną.

Everything I made lately is in pink. Starting with these delicate pale-pink invitations to be godfather/godmother. 



Następne powstały zaproszenia na imprezę urodzinową mojej córki dla koleżanek... oczywiście Frozen. 

Then I made Birthday Party invitations for my daughter... of course Frozen.





Już od jakiegoś czasu marzył mi się layout z karuzelą. Z takim też zamiarem zamówiłam tę cudną tekturkę karuzeli z dwoma konikami. 

I wanted to make layout with carousel for a long time. So with that intention I ordered this beautiful carousel with two horses. 






Użyłam | I used









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz