czwartek, 16 listopada 2017

W świątecznym klimacie | In Christmas mood

Ponieważ grudzień już zapasem i cała świąteczna gorączka także, pokażę Wam dzisiaj kartki świąteczne, które udało mi się już zrobić. Zacznę od kartki w kształcie bombki, która idealnie pasuje do kwadratowego pudełka GoatBox.

Because December is almost here and the Christmas fever already began I want to show you Christmas cards I recently made. I start with a card in the bauble shape which perfectly fit into square GoatBox. 




Kolejne kartki w kształcie bombki. Uwielbiam robić kartki warstowe, tutaj użyłam sizalu iopatrunkowego muślinu żeby kartki były bardziej 3D.

Another bauble cards. I love making dimensional card so I used sisal and chesecloth to make my cards more 3D. 




Moja ostatnia kartka powstała tak naprawde jako pierwsza. Użyłam tutaj tła zrobionego ecoilnami i starego filcowego Ciastka, którego juz myslałam, że nigdy nie użyję.

My last card was actually first made. I used here watercolor background and some very old felt gingerbread which I thought I never use. 



Użyłam | I used

           

              

              

        


                       

2 komentarze: