środa, 21 lutego 2018

Wielkanocne impresje/Easter impressions

Witajcie, z tej strony Ewa.
Dziś przygotowałam kartki i pudełka na zbliżającą się Wielkanoc.
Hello, this is Ewa.
Today I prepered cards and boxes for comming Easter.

Jako pierwsza-kartka z króliczkami
As a first-the card with rabbits




Użyłam tekturki z królikami/I used the chipboard with rabbits:


https://i-kropka.com.pl/pl/p/Wielkanoc-dwa-srednie-zajaczki/630




Następna kartka jest z barankiem / The next card is with the lamb. 
Użyłam tekturki: / I used the chipboard:





I trzecia kartka na zielonej bazie z barankiem wielkanocnym.
And the third card on the green base with the easter's lamb


Użyłam/ I used:



kartka z króliczkami A oto pudełko dla zielonej kartki/ and it is the box for the green card:



Użyłam wzoru klatki dla ptaków z zestawu:/ I used the bird cage chipboard from the set:



I ostatnie pudełko / And the last box



Do sporządzenia tej kartki użyłam tekturki z jajkami/For making this box I used the eggs chipboard



https://i-kropka.com.pl/pl/p/Wielkanoc-pisanki-zawijasowe-4-szt./643

I jeszcze raz przedstawiam wszystkie prace razem:/ And once again I presented the works toogether:






Mam nadzieję, ze moje prace Wam się podobały!/ I hope you liked my work!
pozdrawiam/greetings

pasjEwy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz