czwartek, 22 marca 2018

TAGOWY ALBUM DLA PRZYJACIÓŁKI

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam album tagowy dla Przyjaciółki.
For today's Inspiration I preparating the tags album for my Frend.



Użyłam pięknych tekturek ze sklepu "I-Kropka" i papieru firmy Graphic45-kolekcja "Cafe Parisien".
I use the beautyful chipboards from "I-Kropka" and paper Graphic45-collection: "Cafe Parisien"
.




Główna myśl to "carpe diem", więc znajdziecie tu wiele słodkości, owoców i innych rzeczy, które czynią życie lepszym;-)

 The main sentence is: "carpe diem", so you can find a lot of sweets, fruits and other nice things, wich make the life better;-)



Album zawiera miłe złote myśli jak "Ciesz się z małych rzeczy" czy "Szczęście to filiżanka herbaty i dobra książka"...

The album contains a nice senteces like "Enjoy the litlle thins" or "Happines is a cup of coffee and good book"...



...i oczywiście mnóstwo kobiecych rzeczy:
...and of course a lot of feminine things:












Specjalne tekturki, jak telefon, możecie znaleźć w sklepi I-Kropki":
A special chipboards, like the phone, you can find in "I-Kropka" shop:




Do wykonania mojej pracy użyłam:
To do my work I used:









Mam nadzieję, że mój album Wam się podoba-dziękuję za wizytę!
I hope you like my album-thank you for your visit here!


1 komentarz: