środa, 13 listopada 2013

Świątecznie, ślubnie i kobieco

Witajcie w dniu moich inspiracji.
Dzisiaj u mnie za oknem, szaro, buro i deszczowo ...
ale mam nadzieję że wspólnie przegonimy te ponurości :)

Na początek przedstawiam kartki świąteczne wykonane z kolekcji Śnieżne Dni
Do pierwszych dwóch wykorzystałam papier Śnieżne Dni 03 i 01



Kolejne dwie poczyniłam w bardzo zimowym, mroźnym klimacie.
Choinki i sarenki wycięłam z arkusza 03.
Dla podkreślenia zimowego klimatu dodałam pastę strukturalną i srebrny brokat oraz drobne gwiazdeczki.


Pamiętacie jeszcze kolekcję PasteLove?
Z serduszkowego różowego papieru 02 wykonałam prostą ślubną karteczkę.
Dodałam do niej ramkę Mandallo i średnie serduszka.


Kolejną pracą jest urodzinowa niespodzianka w formie małego albumu
ze zdjęciami B&W oraz cytatami. Całość zapakowana w pudełko.
Albumik wykonałam na bazie albumowej 13x13, oraz na papierach kolekcji PasteLove
motyle małe. Pudełko ozdobiłam różyczkami fioletowymi.


Dziękuję Wam za uwagę :)
I już dzisiaj zachęcam Was do śledzenia naszego bloga, gdyż niebawem pojawi się tutaj
nowe wyzwanie z nagrodami.

Pozdrawiam serdecznie - Alexandra

3 komentarze:

  1. CUDO!, przepiękne kartki, cudny album, moje serce skradła karteczka nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki. Nawet z prostych rzeczy można coś wyczarować:) Miłosna wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace...z każdą kolejną inspiracją staję się Waszą fanką;)

    OdpowiedzUsuń