czwartek, 7 listopada 2013

Stylowy mix

Witajcie :) Dzisiaj mieszamy style i kolekcje. Kolorystyka każdej z prac jest stonowana, a dobór dodatków i tekturek decyduje o ich ostatecznym charakterze.
Pierwsza kartka - elegancka dzięki papierom oraz tekturce z kolekcji PasteLove. Dobrałam do niej klasyczne małe różyczki.


Do kartki w stylu romantycznym wykorzystałam różowy arkusz papieru Śnieżne Dni, który lubię za ciekawe, niejednorodne tło. Jest idealną bazą do kobiecych motywów (tutaj: tancerka).


Szarości i mocny niebieski to połączenie idealne, do którego zawsze warto wracać, tak jak do naszej klasycznej kolekcji papierów. Do kartki w męskim klimacie użyłam tekturek - trybików oraz samochodu

 

Pamiętacie kurs na ozdabianie tekturek za pomocą farb? Papierowe dodatki, jakie wykorzystałam w pracach, ozdobiłam dzięki temu kursowi.
Życzę Wam miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Śliczne karteczki, a ta z baletnicą po prostu cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki z charakterem :) Piękne, kreatywne, fantastyczne kolory. Cudowności :)

    OdpowiedzUsuń