poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Scrapping Goats' summer inspirations / wakacyjne inspiracje Koziołka

Hello/ Witajcie!

Czas na mój pierwszy wpis w tym półroczu!
Kartka w pudełku dla moich sympatycznych sąsiadów.

The time has come to give you the first inspirations this term!
Wedding card in a box for my nice neighbours. 





the heart comes from this set
Sedruszka znajdziecie w tym zestawie 


Album na chrzest małej dziewczynki.
ALBUM for a new born girl



Na okładce użyłam tej ramki
I used this frame


                                                      Latawiec pochodzi z tego zestawu
                                                     The kite can be found here


W albumie znalazło się też sporo takich małych aparacików
In the album these small cameras can be found


W tym roku moja 6-letnia córka była pierwszy raz sama na obozie, w przepięknym Zakościelu. 
This summer my 6-years-old daughter spent a week in lovely Zakościele on a youth camp.

Oto jedna ze stron mojego albumu Project Life. Here is one page from my Project Life album.






Użyłam tutaj tej tekturki
I used this chipboard here.

Mam nadzieję, że mój pierwszy wpis Wam się podobał. 
I hope you liked my first blog entry:)
xxx
Olivka


1 komentarz:

  1. Fajne projekty. Gratuluje wyobraźni i zręcznych dłoni :)
    Zakościele świetne miejsce. Polecam każdemu

    OdpowiedzUsuń