piątek, 3 kwietnia 2015

Przepiśnik i tag

Witam, Hello

Dziś mam dla Was notes kulinarny, który zrobiłam dla siebie,  by uporządkować swoje przepisy. Nie chciałam robić go  bardzo rozbudowanego , tylko kartki i przekładki między poszczególnymi rodzajami potraw

Today I have for you  my culinary notes that I made for myself, to organize your recipes. I did not want to make it very elaborate, only the cards, and spacers between different types of food










Druga moja praca to  tag z laleczką, którą można kupić w sklepie I KROPKA. Pomalowałam ją tuszami distress oraz chalk ink Prima
My second job is a tag with the doll, which you can buy in the store I KROPKA. I painted her distress inks and ink chalk Prima




Użyłam, I Use

Tekturka laleczka
Tag
Napisy kulinarne
Papier 75Studio
Ozdoby kuchenne



1 komentarz:

  1. Świetna praca, wspaniała :) pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń