poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Wedding cards by Katka

Hi, Witajcie

Today I have for you many wedding cards. Spring and summer is wedding time and it is always great to have by hand some prepared wedding card for friend or somebody from family. I am going to show you how easy is to make such a card with great I KROPKA chipboard. You really do not need any special tools, just some flowers, metal dies for Big shot, sewing machine (not necessary) and some liquid pearls and ribbons, self adhesive gems.
Dzisiaj mam dla Was dużo kartek ślubnych. Wiosna i lato to czas ślubów i zawsze  to dobry czas by mieć zrobionych kilka kartek ślubnych dla przyjaciół i czasem ich rodzin. Przychodzę Wam pokazać jak łatwo można zrobic kartki z pięknymi tekturkami I KROPKI. Naprawdę nie potrzebujecie specjalnych narzęki, wystarczą kwiatki, metalowe wykrojniki do Big Shota, maszyna do szycia ( nie jest konieczna ) oraz kilka perełek w płynie, wstążek, perełki samoprzylepne.  

Some of my leaves I made with cutting machine Silhouette Cameo. Roses are all hand made with rolled rose die from My favourite things. 
Niektóre z moich liści są wycinane maszynką  Silhouette Cameo. Róże robiłam ręcznie, wygniatanie to moja jedna z ulubionych rzeczy.

Almost all papers are from Galeria Papieru. Just paper where you can see script is from Stamperia.
Prawie wszystkie papiery pochodzą z Galerii Papieru.  Tylko papier, gdzie można zobaczyć skrypt jest ze Stamperii.

1. At first card I used chipboard, pierwsza kartka gdzie użyłam tekturek - Para mloda na rowerze.



2. Filigree and leaves used at this card are made with cutting machine, chipboard is
Zawijasy i liście wycięłam maszyną, tekturki to :




3. This card is made in simple mixed media style. I used my favourite chipboard
Ta kartka to bardzo prosty styl mix mediowy. Użyłam moich ulubionych tekturek - zakochani w sercu z kwiatow.



4. Here I used for background Structure paste from Ranger and stencil. Chipboard is 
Tutaj użyłam na tło pasty strukturalnej od Rangera i maski. Tekturka to - obraczki w sercu.



5. I really like papers from Galeria Papieru, you can buy them also by I KROPKA 
Naprawdę lubie papiery z Galerii Papieru, możecie je kupić także w I KROPCE.- click HERE 
for shopping. For this card I used - zakochani w sercu.



6. Lila paper in combination with chipboard works really great. As you can see on my cards I do not paint this time chipboards, I let them in their natural look. But if you want to play more, do not hesitate and try paint them with some acrylic colours or just white Gesso. This chipboard is - golabki serce srednie.
Liliowy papier z kombinacją razem z tekturkami to bardzo dobry pomysł. Możecie w moich kartkach zobaczyć, że nie maluję tym razem tekturek. Chciałam im zostawić naturalny wygląd. Ale jeśli chcecie się pobawić bardziej, i spróbowac malować je, możecie użyć farb akrylowych lub białego gessa. Te tekturki to gołąbki  w sercu średnie



7. For my last card I used - para mloda se zlaczonymi sercami - but I used only part of this chipboard set.  
Na tej kartce użyłam pary młodej ze złączonymi sercami, ale ja tutaj użyłam tylko tej części tekturki z zestawu



So that is really all from me. I hope you like this inspiration. I wish you nice spring.
To już na prawdę wszystko z mojej strony. Mam nadzieję, że Was zainspirowała. Życzę Wam wspaniałej wiosny

Katka

1 komentarz:

  1. Piękne, romantyczne kartki.Tekturki idealnie pasują do całości.

    OdpowiedzUsuń