piątek, 10 kwietnia 2015

Two layouts by Marina

Hello everyone! Witajcie Wszyscy !
 It's Marina here again and today I want to share with you.... no, not an album hahaha, just two layouts
Tu Matina dziś znów i chcę Wam pokazać ...nie, nie album haha, tylko dwa layouty

The first one is a little philosophic - about black and white stripes in our lives, and only we can decide which colour of this stripe is.... so this is the reason why black stripe in my LO less then white
W pierwszym z nich jest trochę filozofii - to czarne i białe pasy w naszym życiu, i tylko my możemy zdecydować, który  kolor tego paska jest większy ....tak jest, czarny pasek w moim LO ma mniej niż biały

 details /detale:



 and another one is colorful summer LO
I kolekne LO w letnich kolorach
details/ Detale:


I used the following items/ Użyłam :
PasteLove zawijasy
Mandallo - ramki okrągłe - 3szt.
W jesieni - dziurawa jarzębina 

Have a great day! Miłego dnia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz