czwartek, 7 kwietnia 2016

Recycling z Koziołkiem/ Recycling with Scrapping Goat

Witajcie!
Hello Everyone! 



Dzisiejszy post zatytułowałam "Recycling z Koziołkiem", ponieważ pokażę Wam tym razem kilka prac, które powstały z materiałów, które "normalni" ludzie wyrzucają do kosza.

O, na przykład takie pudełko po łyżeczkach:) Łyżeczki do kredensu, a pudełko do kosza.

Todays' post comes up with a name 'recycling with Scrapping Goat', as I want to show you a couple to arts, that are made of materials, that 'normal' people throw into trash.
For example this lovely teaspoon box:) Teaspoons into the kitchen, bon into the trash bin.



A wyglądało ono tak/ It looked like this.



to recyclingu wygląda tak:)/ and now it looks:




Mam nadzieję, że ucieszyło moją szwagierkę, która mieszka daleko, a w święta miała urodziny...
I hope it was a nice gift to my sister-in-law, as she had her birthday this Easter...

chipboards used can be found/ tekturki znajdziecie tutaj i tutaj  









Kolejnym przedmiotem, któremu nadałam kolejne scrapowe życie są dwie zużyte rolki po taśmach klejących.
Przerobiłam je na pojemniczek na pędzle i mazaki.

The next item, that has received another scraplife are two used tape rolls.
I have prepared a cute cointainer to stow brushes and markers in.



Kiedyś wyglądało to tak:/ it looked like this:




Potem wycięłam z beermaty kółeczko jako dno, przykleiłam do nich gazę i pokryłam gesso
The bottom is a papercircle, and the cointainer is covered with gesso.


                                               
                                        A teraz wygląda to tak: And now it lookes like this





Na obwodzie zembossingowane tekturki Ikropkowe

All over embossed Ikropka's chipboards







A małe pudełko po chipsach może z Wami przerobić na skarbonkę nawet kilkuletnie dziecko 
(jak moje na przykład)

Pringles box can be remade into a piggy bank even by a toddler (like mine for example:)






użyłam własnego napisu "skarbonka Blanki" / I used own script 




I jeszcze ogłoszenie zwycięzcy wyzwania expresowego urodzinowego- mój dodatkowy zestaw tekturek wędruje do  Tina J. Proszę o podanie adresu na prv.

The extra chipboard set that was the price for sending the card to Ikropka, goes to Tina J.
Please, contact me on private.

Do zobaczenia/ See you soon!


------------------

Hej, tu Marta, podpinam się do posta Olivii, żeby pokazać Wam karteczki, które dostałam. To pierwszy raz, kiedy listonosz przynosi mi takie wspaniałości. Jest mi naprawdę niesamowicie miło, a życzenia, które znajdowałam w środku były wzruszające :) Mam nadzieję, WIEM, że się spełnią :)

Hello, it's Marta here, I will take some space from Olivia's post, to show you all the birthday cards I got! It's the very first time postman brings me such lovely things! I'm so surprised and a bit confused also, and all the wishes I got made me even feel close to tears :) I hope, I KNOW, all the wishes will be fulfilled :)

A oto i karteczki / And here are the cards:



Od Anety:

Od Tiny J:

Od Wandy





-----------------
{edit 09.04.2016, 11:00 CET}

Po terminie konkursu dotarły do mnie też karteczki od Yume Art i od Eli17 - bardzo, bardzo dziękuję Wam dziewczyny!

After time I got cards also from Yume Art and Ela17 - thank you girls so much!


-------------------

Dziękuję!!! Thank youuu!!!
- Marta


10 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki recycling. :-)
    Ciesze się, że kartka dotarła do Marty.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie :) piękne urodzinowe karteczki i cieszę się ze moja kartka dotarła cała :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę! Jest mi baaaaardzo miło :D

      Usuń
  3. Recykling super pomysł. Ja tak często różne pudła wykorzystuję.
    A moja karteczka nie dotarła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie dotarła. Może jutro przyjdzie. Miło wiedzieć, że jest w drodze :D
      Dziś jeszcze dotarła karteczka od Eli17, jutro dorzucę zdjęcie :)

      Usuń
    2. Wysyłałam dopiero w poniedziałek po południu... więc pewnie jeszcze wędruje po Polsce :D

      Usuń
    3. Pewnie tak jest :D Nie mogę się doczekać!

      Usuń
  4. Pudełeczek nigdy za wiele, zawsze się jakieś przyda, a fajnie jest gdy stoi ładnie ozdobione, czy zostanie komuś podarowane :)
    Dziękuję Olivii za ekstra tekturki :)
    A Tobie Marto jeszcze raz wszystkiego dobrego...::)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też wysłałam karteczkę....

    OdpowiedzUsuń