czwartek, 28 kwietnia 2016

Spring projects with Julia Akinina/ Wiosenne projekty z Julią Akininą

Hello! Today I'll show you my new projects using awesome I Kropka's chipboard!
I created these two cards specially for the Easter! I love the bright spring colors!
I used 2 types of egg chipboard to create multilayered cards.

Cześć! Dzisiaj pokażę Wam moje nowe projekty z Ikropkowymi tekturkami! 
Zrobiłam te dwie kartki specjalnie na Wielkanoc! Uwielbiam jasne wiosenne kolory!
Użyłam dwóch typów jajek do stworzenia wielowarstwowych kartek.

My second project is baby mini album. I want to show some pages where I used baby chippies.

Mój drugi projekt to minialbum dla dziecka. Chcę pokazać Wam strony, na których użyłam tekturek.

Dziecięce - mix - małe z konikiem na biegunach

Retro - klisza foto taśma - małe 2 szt.


I was very inspired by the new collection of the chippoard "Spring is coming". I took some flower chipboards and created 2 money envelopes. They look great! So tender and lovely. The sentiments are "Congratulations!" and "Happy Wedding Day!"

Bardzo zainspirowała mnie kolekcja wiosenna. Użyłam tutaj tekturek z kwiatkami i stworzyłam dwie koperty na banknoty. Wyglądają świetnie!! są super. Hasła na kopertach to "gratulacje" i " w dniu ślubu".

Bloom - kwieciste ramki owalne małe 2szt. + dekor


And my last project is Cook Book! I love this chipboard set, because I can create a lot of notebooks using only the one set.

A ostatnim moim projektem jest przepiśnik. Lubię ten zestaw tekturek, ponieważ mogę tworzyć  wiele notatników używając tylko jednego zestawu. 

That's all for today. 
To tyle na dzisiaj.

Thank you
Dziękuję.

Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz