poniedziałek, 7 marca 2016

Chippie Time With Evgenia

Hello friends! It´s Evgenia here today. So excited to share my latest chippie projects with you.
My first job on the marine theme. To page it took me a little paint and a lot of chipboards.

Cześć przyjaciele! Z tej strony Evgenia. Jestem bardzo podekscytowana tym, że podzielę się dziś z Wami moimi najnowszymi projektami z użyciem tekturek. To moja pierwsza praca w morskiej tematyce. Zrobienie tego layoutu zabrało mi trochę farby i dużo tekturek.







The next creation - spring layout. It is made with the rules of our March Challenge. Be sure to check and take part in it!

Kolejna praca to wiosenny LOs. Zrobiony zgodnie z wytycznymi naszego marcowego wyzwania. Koniecznie zajrzyjcie i weźcie w nim udział!




I used chipbord / Użyłam tekturek: Mandallo-ramki-okragle-3szt.  Wielkanoc-ptaszki-budka-w-kwiatach



I also made bookmarks for books for my daughter.
Zrobiłam też zakładki do książek dla mojej córki. 
 







I used chipbord / Użyłam tekturek: W-jesieni-jarzebinaW-jesieni-maksi-zestaw
 



I began to prepare for the Easter holiday and made card.
Zaczęłam też przygotowywać się do świąt Wielkiej Nocy i zrobiłam kartkę na tę okazję.
 



Thanks for being with me today! 
Chippies used in these projects are available here.
Until we meet again!

Dziękuję, że byliście dziś ze mną! 
Użyte w projektach tekturki możecie kupić tutaj
Do zobaczenia następnym razem!

Evgenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz