poniedziałek, 21 marca 2016

Frames frames frames - layouts and cards with Zsoka/ ramki, ramki, ramki- LO i kartki z Zsoka

Hi there,

Zsoka here with you today sharing my latest layouts with I Kropka chipboards. I also created some cards this time. I used a lot of the new doodle frame sets and alphas which are my absolute favourites!

I hope you enjoy these projects as much as I enjoyed creating them! X


Hej,
tu Zsoka z moimi nowymi LO z użyciem Ikropkowych tekturek. Tym razem przygotowałam także kartki. Użylam wiele nowych tekturek - ramek z kolekcji Doodle oraz liter, które są absolutnie moimi ulubionymi!
Mam nadzieje, ze spodobają Wam się moje projekty tak bardzo, jak mi podobała się praca z nimi! X 


Chipboards used:/ użylam






Chipboards used:/Użyłam





Chipboards used:/Użyłam







Chipboards used:/Użyłam





Chipboard used:/Użyłam






Chipboards used:/Użyłam



See you next month with more inspirations!/ do zobaczenia za miesiąc z nowymi inspiracjami
X

Zsoka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz