poniedziałek, 14 marca 2016

Wielkanocnie ze scraPiną / Easter time with scraPina

Witajcie! 
Tu znowu ja scraPina! :) Strasznie się cieszę, że mogę pokazać Wam moje kolejne prace z wykorzystaniem tekturek I kropka! I nie są to byle jakie prace! 
Na początek kartki wielkanocne. Zawsze miałam problem z tą tematyką, do tej pory zrobiłam tylko jedną kartkę świąteczną! W tym roku kartki zrobiły się praktycznie same! Oto one: 

Hello!
It's me scraPina! I'm very happy, that I can show you my next projects with I kropka's product'! 
The first one is easter cards. I always had a big problem with this theme, for this time I made onlu ONE easte card! In this year they created practically same. And here they are 





I druga
And the second one:




Dodatkowo dla urozmaicenia, zrobiłam wielkanocne osłonki na świeczniki. Oto jak w szybki sposób zrobić świetną dekorację wielkanocnego stołu! :)



No i co to za scraPinowa inspiracja bez magnesownika na lodówkę! Ten jest zupełnie inny od pozostałych, dużo bardziej kobiecy, delikatny i różowy :)





Wykorzystałam: 
I used: 







Pozdrawiam: 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz