czwartek, 31 marca 2016

Delicate projects with Julia Akinina

Hello!
Today Julia is here to share new sweet and delicate baby projects using I KROPKA's chipboard.
The first project is the box with Mother's treasures! It's very popular among the russian mothers - to keep saved all the little details from the early childhood. It's cool that I KROPKA have a lot of pretty baby designs of chipboard.  

Cześć!
Dzisiaj jestem tutaj ja, Julia, żeby podzielić się z Wami moimi delikatnymi projektami dziecięcymi z użyciem i-kropkowych tekturek. Pierwszym projektem jest pudełko na skarby mamy! To bardzo popularne wśród mam w Rosji, żeby zachowywać wszystkie drobne elementy z wczesnego dzieciństwa ich dzieci. To super, że w I Kropce jest tyle ładnych tekturek z dziecięcymi wzorami.


Chipboard used / Użyłam tekturek:

Dziecięce - śliniak z serduszkiem

Serca - serduszka średnie - 30 sztuk




To continue baby theme I want to show the pages of the Baby-Boy album. 
I used a lot of chipboards there: stars, cars and trains.

Kolejną moją pracą, też dziecięcą, jest album dla chłopca. Chciałam się podzielić z Wami kilkoma jego stronami, do których ozdobienia użyłam sporej ilości tekturek: gwiazdek, samochodzików i pociągów. 









Chipboards used / Użyłam tekturek:

Gwiazdki z nieba - gwiazdkii średnie 20szt

Gwiazdki z nieba - gwiazdki małe 100szt.

Dziecięce - ciuchcie - 4szt.




And here is another theme but still very delicate projects and cards! 
I used pastel colors and flowers and pearls to create this beautiful Wedding Magic Box.

I tu jest kolejny mój projekt, bardzo delikatny w wyrazie exploding box! Uzyłam pastelowych kolorów i kwiatków i perełek, żeby stworzyć piękny Ślubny Magiczny Box.





Chipboards Used / Użyłam tekturek:

Atrium - ornament prostokątny




And the last projects. I created two cards from the same paper pad.
I used beautiful doily circle in the both cards. I love this chipboard design very much!

I ostatni projekt na dziś. Stworzyłam dwie karteczki z użyciem tego samego bloczka papierów. Użyłam cudnej okrągłej tekturowej rameczki na obu kartkach. Uwielbiam ten wzór!







Chipboards Used / Użyte tekturki:

Mandallo - mandala #1 mała - pełna

W jesieni - zawijas - 2 szt.



It was all projects for today. I hope you liked it!
Thank You
Julia

To już wszystko na dziś, mam nadzieję, że Wam się podobało!
Dziękuję
Julia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz