sobota, 7 października 2017

Fioletowa Wieża / Violet Tower

Witajcie!
Wpadłam dziś do Was w odwiedziny z moim gościnnym projektem - dziewczęcą szafką z szufladami 
na bazie Kalendarza Adwentowego "Wieża"

Hello!
I came to visit you today with my guest project - girly drawer chest based on Tower Advent Calendar.
 

Bazę okleiłam fioletowymi papierami i ozdobiłam motylkami (małe, średnie, duże
oraz roślinnym ornamentem.
I covered the base with violet papers and decorated it with butterflies (small, medium, large
and a floral ornament.


 Dach pokryłam papierowymi koronkami.
The roof was covered with paper lace.


 Mam nadzieję, że zainspirowałam was do stworzenia jekiejś pracy, 
niekoniecznie bożonarodzeniowej, na bazie tego kalendarza.
Hope I inspired you to create some artwork,
 
not necessarily related with Christmas, based on this calendar.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz