niedziela, 1 października 2017

Wyzwanie #50/ challenge #50 Dzień Nauczyciela/ Teachers' Day

Witajcie!
Przed nami kolejne wyzwanie!!! Dzień Nauczyciela!

Hello!
The next challenge topic is Teachers' Day!



ZASADY WYZWANIA / CHALLENGE RULES

- praca może być w dowolnym kształcie/formie, praca MUSI łączyć się z tematem Dnia Nauczyciela;) 

Prace nie spełniające tych kryteriów nie będą brane pod uwagę przy wyborze zwycięzcy. 
- można zrobić i zgłosić jedną pracę!
praca ma być nowa, nigdzie wcześniej nie publikowana 
- praca nie może być pracą stworzoną na warsztatach
będzie nam miło jeśli użyjecie naszych tekturek, ale nie jest to konieczne;
 opublikować swoją pracę na swoim blogu, zamieścić banerek i link zwrotny do naszego posta z wyzwaniem i dodać pracę za pomocą inlinkz;
 na wasze prace czekamy do 31.10, czyli do końca października! 


Your artwork can be any shape and form, it HAS TO BE CONNECTED with the topic - Teachers' Day. 
-Works non fulfilling this criteria won't be taken into account when choosing winner. 
 - you can make and submit only one artwork!
- your work has to be new and never published before 
- your work cannot be made during workshops
 - we will be glad if you use our chipboardbut this is not necessary 
 - publish your work on your blog, add a challeng banner (from above) and a link to this challenge post, then add your work in inlinkz 
 - we are waiting for your works until end of October! 

-----------------------------


Do wygrania bon 30zł do wykorzystania w i-kropkowym sklepie na nasze tekturki, zwycięzcę wybierze nasz Design  Team!  
You can win 30 PLN to spend in our shop on our chipboards! Our Design Team will choose the winner! 



Tutaj kilka inpiracji naszego DT:


Here are the inspirations from the Design Team:

Ania


Agnieszka


Ania



Marlena




Ewa



Martyna





Olivia 


Nasze dziewczyny użyły głównie sówek, ale spójrzcie w dziale nowości na nasze piękne badziki!

Our DT girls used mainly the owls, but please, have a look at our new chipboards!

Dodaj link tutaj/ add your links here










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz