czwartek, 5 października 2017

Jesienny szał według Crafty by AgnieszkaBe | Autumn madness by Crafty by AgnieszkaBe

Witam!

Jesień zawitała już na dobre z całą swoją okazałaością - piekną kolorystyką, liśćmi spadającymi z drzew, kasztanami i porannym chłodem. Dlatego też w tym miesiącu skupiłam się właśnie na tej pięknej porze roku. Mam nadzieję, że trochę Was zainspiruję i pomiędzy świątecznymi kartkami znajdziecie czas na jesienne projekty.

Hello!

Autumn has already arrived with all the splendor - beautiful colors, leaves falling from trees, chestnuts and morning cold. That's why in this month I focused on this amazing season. I hope to inspire you a little and between Christmas cards you'll find time for autumn projects. 







Moja następna praca to jesienny layout z moim wówczas 3 letnim synkiem Alexem, który szalał w kupce liści. 

My next project is fall layout with my then 3 years old son Alex who was crazy at the pile of leaves. 





Mój ostatni projekt to pomysł, który kiełkował już od bardzo dawna tylko jakoś nigdy nie było okazji, żeby go zrealizować. A mianowicie zamarzył mi się mój własny domek dla wróżek. 

My last project is an idea, that was in my head for a very long time but there was never chance to do it. My very own Fairy House. 





Użyłam | I used

        

       

      






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz