sobota, 10 maja 2014

PKP - Pomorskie Kobiety Przedsiębiorcze

Kilka dni temu na blogu Pomorskie Craftuje, który jest wspólnym miejscem rękodzielników z regionu, pojawił się wywiad ze mną w roli głównej;)

Cały wywiad przeczytacie tutaj!




"Zapraszamy na wywiad z niesamowicie sympatyczną, zdolną i pracowitą młodą, przedsiębiorczą Pomorzanką :-) Dzisiaj naszym Gościem jest Marta Banasik, właścicielka firmy i sklepu I-Kropka, doskonale pewnie znanemu wszystkim miłośnikom tekturek :-)


Kiedy i jak zaczęła się Twoja przygoda z rękodziełem ?

Od dziecka lubiłam coś sobie kleić, rysować i zbierać różne „śmieci” (bo przecież się przyda, bo mam pomysł na przetworzenie). Przez długi czas malowałam na białych, małych kaflach kuchennych farbami do ceramiki i tworzyłam z nich podkładki pod kubek. Moim ulubionym tematem były przemalowywane ze zdjęć twarze – chyba dlatego, że są najbardziej zindywidualizowane, a ja nie lubię robić dwóch takich samych prac. Te kafle to była moja pierwsza dłuższa „twórcza miłość”. Scrapbooking odkryłam tak naprawdę dopiero trzy lata temu, więc stosunkowo niedawno.

(...)"









Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej soboty wszystkim i-kropkowym fanom, kibicom i czytaczom:)!


3 komentarze:

  1. Gratulacje za wcielenie marzeń w życie, odwagę i dystans do życia czego najlepszym dowodem jest spróbowanie swoich możliwości na szerokich wodach biznesu i odłożenie architektury na dalszy plan.
    Powodzenia Marta- będę Cię odwiedzać w sklepie i dzięki za .... no wiesz za co- motor Montany ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! A motor Montany.. no musiał być, po prostu!

      Usuń
  2. Świetny wywiad, cieszę się, że pokazałaś go tutaj! Czekam na mały domek w pełnej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń