środa, 3 września 2014

Black and white by Veronika Galenko

Hello, everyone!
Veronika  here to share with you my new projects with chipbord I KROPKA
My first work is layout from my trip to Sevastopol in Crimea.
All chipbord was painted by white cracle paint and then by light blue glimmer mist.

 Witam Wszystkich !
Z tej strony Veronika . Chciałabym pokazać Wam moje nowe projekty z tekturkami I Kropka.
Moja pierwsza praca to loyout z mojej wycieczki do Sevastopolu na Krymie.
Wszystkie tekturki pomalowałam białym cracle paint oraz delikatnie niebieskim glimmer mist











For decoration I used:
Do dekoracji użyłam :

Zwierzęta - Ptaszki na gałęzi - 4 elementy

Ornamenty - zawijas listkowy #1

Zwierzęta - motyle małe

Zwierzęta - motyle średnie


Another my project are is white wedding book. For book I used a paper  from I KROPKA shop and of course different I KROPKA chipbord. All the elements are covered with a white cracle paint!

Kolejny mój projekt to biała księga ślubna. Na księdze uzyłam papieru  ze sklepu I Kropka oraz oczywiście wyjątkowe tekturki  I Kropka. Wszystkie elementy pomalowałam białym cracle paint  !


Thank you for attention!
Dziękuję za uwagę !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz