czwartek, 17 listopada 2016

Christmas projects by Cindy

Hi friends, today I come to share with you some of my Christmas projects ....
For starters there are simple cards when I play with paper, wood and stars ...
/
Witajcie przyjaciele, chciałam się z Wami podzielić kilkoma projektami świątecznymi.... Na początek proste kartki, gdzie pobawiłam się papierem, drewienkami i gwiazdkami....




Products used shop :
/
Produkty ze sklepiku:

  

Then I show you 2 little canvas with mixed media technique ...
/
Następnie pokarzę Wam 2 płótna gdzie użyłam techniki mixed media...




"Believe in Magic"/„Uwierz w Magię”



"Réver"/„Sen”



Products used shop :
/
Produkty ze sklepiku:

    

  

And to finish I still do a little canvas, you will see that I used the bottom of the star cutouts ..... do not throw anything!
/
I na koniec jeszcze jedno płótno. Jak widzicie wykorzystałam pozostałą po gwiazdkach tekturową ramkę...... Nic nie wyrzucajcie!!!

"Peace on earth"/"Miejsce na ziemi"



Products used shop :
/
Produkty ze sklepiku:

    


Ok, here for today, I hope I have inspired you end soon and the magic of Christmas takes you !!!
/
Ok, to tyle na dziś. Mam nadzieję, że zainspirowałam Was i że magia świąt wkrótce was ogarnie!!!






3 komentarze:

  1. Love your amazing projects! Stunners!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne. Pierwsza wersja chyba podoba mi się najbardziej. Ciekawy pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne prace. Karteczki sa bardzo oryginalne. Choineczki rewelacyjne. Prace na płótnie są magiczne 😃

    OdpowiedzUsuń