niedziela, 17 grudnia 2017

Kartki świąteczne /Christmas cards

Hej, hej
Hello, hi!
 
siadłam ostatnio sobie w pracowni i postanowiłam przygotować kartki świąteczne dla moich znajomych.
I sat in my workshop recently and tried to make Christmas cards for my friends.

Chciałam, by były one delikatne i skromne.
Takie, w których pod ładną "okładką" treść będzie ważna...
I wanted them to be sensitive and modest. The ones with an important message under a cute "cover"...

Wybrałam trochę takich "świętych" tekturek,
trochę takich uniwersalnych, świątecznych...
I wanted them to be sensitive and modest. The ones with an important message under a cute "cover"...

I taki właśnie jest efekt:
Here's the effect:


P.S. dodam jeszcze, że następnego dnia przyszła koleżanka i stwierdziła,
że chce je wszystkie. No i cieszyć się tu czy płakać? :)
Na pewno znów siąść w pracowni...
P.S. I'll just add that my friend came the next day and said that she wanted them all. And I didn't know whether to cry or to be happy? :)
 For sure sit again in my workshop...

A tak wyglądają w zbliżeniu:
Here they are in zoom:




Przygotowałam też kilka zawieszek do świątecznych prezentów:




 Cieplutko Was pozdrawiam,
Best regards,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz