sobota, 15 listopada 2014

Guest Designer - Ela17 i zimowy domek/Ela17 and her winter house

Dzisiaj na blogu gościmy Elę (Ela17), która wzięła w swoje zdolne ręce nasz duży domek. Sami zobaczcie, co jej wyszło:)

Today we have a special guest on our blog: Ela (Ela17). She took our big house in her crafty hands. Look what she did with it:)



Ela napisała: "Bardzo lubię robić prace takie jak domki, ozdabiać szpulki. Ozdobiłam domek z I KROPKA. Wszystkie ścianki i daszek okleiłam białą tapetą, następnie do wszystkich okienek dokleiłam małe firaneczki. Potem zaczęłam sklejać. Na dachu umieściłam gazę i wszystko popsikałam sztucznym śniegiem."

Ela wrote: " I really like making works such as houses and decorating spools. I've decorated I-KROPKA's house. All walls and roof are wallpapered, and you can see little curtains in windows. After these works, I glued everything all together. I put some gauze on the roof and sprayed everything with artificial snow."



Zwróćcie uwagę też na otoczenie domku! 

Take a look also on the house surrounding!





Jak Wam się podoba? Nie zapomnijcie też odwiedzić bloga Eli, gdzie znajdziecie dużo innych ślicznych tworów:) 

Have you enjoyed Ela's house? Don't forget to visit her blog, where you can find more of her beautiful works:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz