poniedziałek, 24 listopada 2014

power of camera!

Hej !
Hello everyone!

Trochę odbiegłam od wszędzie obecnego tematu świąt :) Wpłynęły na to te cudne aparaty, które uznałam, że muszę wykorzystać :) 

Moja pierwsza praca to layout ozdobiony właśnie tymi aparacikami oraz jednym dużym profesjonalnym aparatem ^ napisami fun oraz prześlicznym świątecznym serduchem, które jak widzicie nadaje się równie dobrze do prac świątecznych, jak i wszystkich innych :) 

Today I want to show you something which is no in christmas style :) It's because this lovely camera totally inspired me to made an energetic layout. 

So my first work is layout where you can see this lovely cameras and one proffesional camera :) There are also words - "FUN" and amazing christmas heart, which, as you can see, fits really great in every kind of project, not only christmas cards :) I can see this in december daily, but also in valentines album! It's really great! 


Druga praca to karteczka z okazji narodzin dziecka :) Postanowiłam ozdobić ją tekturkami z jednego zestawu, i dodać świetną ramkę :) 

My second work is a card for little boy :) I use for this card only chipboards from this set and this cute frame - because is another chipboard which looks great in every project!


Mam nadzieje że udało mi się trochę Was zainspirować do używania tekturek, przede wszystkim dzięki temu, że wiele z nich jest bardzo uniwersalnych :) I że tak samo jak ja zauważacie, że prezentują się one równie świetnie na kartkach jak i na  scrapach! 

I hope that my works inspire you a little to use this lovely chipboards! This kind fits to lots of project and help you to create lovely things with really pleasure! And I hope that you can see that they fit to really different project - as much as for card you can add it for your layouts! 

Buziaki!
Kisses! 

DT I-KROPKA

1 komentarz: