niedziela, 18 marca 2018

Wielkanocne miętki /Easter mints


Witajcie,
Hello,

robienie kartek na Boże Narodzenie zawsze przychodziło mi z dużo większą łatwość niż tych na Wielkanoc,
jednak w tym roku na ratunek przyszła Marta  i Jej I Kropkowe tekturki.
Making card for Christmas was always easier for me than those for Easter but this year Marta and her I Kropka cardboards came to help.

Najnowsza kolekcja Kicająca Wielkanoc jest po prostu cudowna. Pełna różnorodnych jajeczek, które mają idealną wielkość. W jajeczkach: napisy, zające, kurczaczki, co kto lubi.
The latest collection 'Kicająca Wielkanoc' is Just marvelous. Full of different perfectly-sized eggs. On the eggs you can find: inscriptions, bunnies, chickens, whatever you like.

Przygotowałam dwie kartki. Obie tekturki zabarwiłam: 
na pierwszej kartce jajeczkowy napis potraktowałam srebrnym embossingiem, 
natomiast w drugiej kartce zajączka zabarwiłam tuszem.
I made two cards. Both of them I painted: on the first card I decorated an egg inscription with silver embossing and on the other one I coloured the bunny with ink.

Oba jajeczka oplotłam kwiatami, koronkami i serwetkowymi ażurkami.
I entwined both eggs with flowers, laces and napkin openwork.










 W pracach użyłam:
In my works I used:


https://i-kropka.com.pl/pl/p/Kicajaca-Wielkanoc-pisanki-z-kurczaczkiem-i-zajaczkiem/2533https://i-kropka.com.pl/pl/p/Kicajaca-Wielkanoc-pisanki-zestaw-z-kogutem/2530

Zachęcam Was również do obejrzenia innych Wielkanocnych tekturek,
w wyszukiwarkę wpisałam "wielkan" (no bo odmiany i formy mogły być różne) i sami zobaczcie ile cudnych propozycji znalazłam:

I invite you to see other Easter cardboards, in search I entered 'wielkan' (first letters of Polish word for Easter) and you can see for yourselves how many beautiful positions I found:

Cieplutko Was pozdrawiam,
Best regards,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz