piątek, 24 lipca 2015

A box and cards from Marina

Hello ladies and gents .
 It's Marina here today with you and want to share several projects. there are unusual projects for me, because I've made an altered box and cards. So let's see?
the first project is an altered pre-made box. I want to send some scrap stuff as a gift to my friend and decided to alter it.

Witam panie i panowie. 
 Tu dziś z Marina z Wami i chcę podzielić się kilkoma projektami. To niezwykłe projekty dla mnie, bo zrobiłam alterowane pudełko i kartki. Zobaczmy więc?
Pierwszym projektem jest alterowane pudełko. Chcę wysłać jakieś  scrapowe rzeczy jako  prezent do mojego przyjaciela i postanowiłam go zmienić.
 details/detale:

And then I decided to try clean-and-simple style in my cards and wanted to made something cute. What do you think about them?
The soft one
I tutaj postanowiłam spróbować czystej,prostej w stylu kartki i chciałam coś słodkiego w wykonaniu. Co sądzicie o nich? 
Są bardzo delikatne

 details/detale:
 And the bright one:
 details/detale:
Here are chipboards I used:
Tutaj tekturki, których użyłam :
Madame - ramka #2 owalna mała
Śnieżne dni - sweterkowe serducho z otworkiem - 10 szt. 
Wielkanoc - ptaszki - budka w kwiatach 
Retro - zegar mały bardzo ozdobny 

Hope you will like my projects!Mam nadzieję, że podobają się Wam moje projekty !
Have a great day,miłego dnia
Marina.


2 komentarze: