piątek, 10 lipca 2015

Mixed media easy cards

Hi, 
Today I have for you examples of many cards where I used just one or two chipboards. Almost all of them have mixed media background - I used some pasta and layering of stamping. I worked with papers from UHK Gallery. Chipboards are coloured with sprays (Lindys stamp gang, Tattered angel) and Hero art inks.
Cześć
Dziś mam dla Was przykłady wielu kartek, gdzie użyłam tylko jednej lub dwóch tekturek. Prawie wszystkie z nich mają mix media w tle - Użyłam czasem pasty i tłoczeń. Pracowałam z papierami z UHK Gallery. Tekturki są kolorowe spraye (Lindys Stamp Gang ,Tattered angel) oraz tusze Hero

For cards I used/ Na kartki użyłam :
- nad morzem -łódka i kotwice

- pasteLove zawijasy
















Have a nice day,Miłego dnia
Katka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz