środa, 29 lipca 2015

Very first Dżoaśka's post - Pierwszy post Dżoaśki czyli witam się radośnie

Hi hey hello!
Here I come with my very first post on IKropka's blog. 
Need to admit that I'm veeery excited and happy to be here for you!
I've made an album for a boy-I wanted it to be totally positive and I hope I managed to make it this way.

Hej cześć!
Przybywam do Was z moim najpierwszejszym postem na IKropkowym blogu.
Muszę przyznać, że jestem z tego powodu przeszczęśliwa no i oczywiście bardzo podekscytowana!
Na dziś przygotowałam album dziecięcy-chłopięcy, bardzo chciałam, żeby był maksymalnie pozytywny. 
Mam nadzieję, że mi się to udało!




















Here are the chipboards I used:

  

    

 

I hope you liked what I'd made :)))
Have a nice day!
Dżoaśka

Mam nadzieję, że spodobało Wam się to, co przygotowałam:))
Miłego dnia!
Dżoaśka








3 komentarze: